Budapest, 2019.04.16. - A Vajda-Papír új reklámfilmjei életre keltik az Ooops! szlogenjét: a „Minden esetre” szókapcsolat ezúttal Ördög Nóra segítségével telik meg tartalommal. A kampányt az áprilisban bemutatott, újgenerációs ti:me Agency jegyzi.
Ördög Nóra lett az Ooops! márka nagykövete
Az idén 20 éves Vajda-Papír ma már a régió meghatározó papíripari szereplője. A 2011-ben született Ooops! brand a második legismertebb higiéniai papírmárka a magyar fogyasztók körében. A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki.
Az Ooops! tehát elrugaszkodik a megszokott termékjellemzőket szajkózó reklámoktól és más gondolatot ragad meg: az Ooops! akár minden esetben használható, még ha kicsit másképp is, mint ahogy először gondolnánk. A szó pozitív értelmében vett „hétköznapi családokat” mutatnak, akikkel nem hétköznapi dolgok történnek, például, hogy egy sugárzó híresség besétál az ajtón, és a család balul elsült próbálkozásaira különös megoldásokat kínál egy egyszerű termékkel, amely valószínűleg mindenkinek az otthonában megtalálható.
A ti:me Agency (a volt 2Republic BTL Reklámügynökség) ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. Miután a social média felületeken megjelenített hasznos tippek és történetek pozitív online interakcióra találtak, született meg a reklámfilmek gondolata.
2019. áprilisától a toalettpapír- és papírtörlő reklámfilmek kerülnek képernyőre, azaz Ördög Nóri felbukkan a nappalikban.
"Az őszinte és hiteles összekapcsolódásokban hiszek, ezért is adtam a nevem az Ooops!-hoz. Gyakorló háziasszonyként, családanyaként valóban ezeket a termékeket használom, és mint minden kisgyermekes háztartásban, nálunk is sok papír zsebkendő, papírtörlő és wc-papír fogy. Sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához.
Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer. A reklám humora pont az abszurditásában rejlik, nevezetesen mi történik, amikor valaki egy műsorvezetőt talál az otthonában, aki pont úgy fest, mint amikor a tévében, egy show műsorban láthatjuk: talpig sminkben, szép ruhában.
Televíziós kampányban szerepelni mindig óriási megtiszteltetés, büszke vagyok rá, hogy az Ooops! engem kért fel erre a feladatra és bízott bennem annyira, hogy velem forgatták le ezeket a reklámfilmeket." – mondta el Ördög Nóra.
Reklámfilmek megtekinthetők itt: https://www.youtube.com/ooopsmagyarorszag