Díjak

Díjak

Minőség-Innováció díj

Minőség-Innováció díj

Finnország Államelnöke 2007-ben indította útjára a „Minőség-Innováció” pályázatot, amelyben 12 országgal együtt Magyarország is részt vesz.

A hazai környezetben megvalósult minőség-innováció pályázatok között 2016. évi Nemzeti Díjnyertes lett Vállalatunk a Minőség-Innovatív Termelő Nagyvállalat kategóriában. A díj az egész vállalat minőségorientált és innovatív működését elismerő díj. A bemutatott és alkalmazott „Easy Open és Open & Close” megoldásainkkal, valamint az elismeréssel tovább erősítjük elköteleződésünket a folyamatos fejlődés, a fogyasztói igények minél magasabb színvonalú kielégítése és az innovatív, előremutató technológiák használata iránt.

Business Superbrands 2015

Business Superbrands 2015

A 2014-es elismerés után 2015-ben második alkalommal sikerült megszereznie Vajda-Papír Kft.-nek a Business Superbrands címet.

 

Mitől igazán rangos ez a cím? A Superbrands / Business Superbrands titulusra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága egyrészt a saját, független szakmai szempontjai, másrészt a GfK Piackutató Intézet „Online márkaismertség és kedveltség” fogyasztói kutatásának eredményei alapján alakította ki a díjazottak listáját.

 

Így különösen nagy öröm számunkra, hogy a Vajda-Papír Kft. számára immáron második alkalommal ítélték oda e rangos elismerést. Ez a díj olyan pozitív visszajelzést ad munkánkról, ami tanúsítja, hogy jó úton járunk, márkáink sikeresek és hitelesek szakmai és fogyasztói szempontból egyaránt.

Superbrands 2015

Superbrands 2015

2015-ben a Superbrands díjátadón fogyasztói márkánk az Ooops! első alkalommal érdemelte ki a Superbrands fokozatot.

 

Mitől igazán rangos ez a cím? A Superbrands / Business Superbrands titulusra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága egyrészt a saját, független szakmai szempontjai, másrészt a GfK Piackutató Intézet „Online márkaismertség és kedveltség” fogyasztói kutatásának eredményei alapján alakította ki a díjazottak listáját.

 

Így különösen nagy öröm számunkra, hogy Ooops! termékcsaládunk is megkapta ezt a rangos elismerést. Ez a díj olyan pozitív visszajelzést ad munkánkról, ami tanúsítja, hogy jó úton járunk, márkáink sikeresek és hitelesek szakmai és fogyasztói szempontból egyaránt.

Magyar Brands 2014

A kiváló magyar márkák seregszemléjén újra középpontba került az Ooops! és gyártója, a Vajda Papír Kft.: a tavalyi sikereket megismételve a 2014-es évben is elnyertük a MagyarBrands mindkét díját. Ez az elismerés így az Ooops! fogyasztói márkának, és a Vajda Papír Kft. üzleti márkának is szól, tovább erősítve elköteleződésünket a folyamatos fejlődés, a fogyasztói igények minél jobb kielégítése és a környezettudatos, előremutató technológiákat használó működés iránt. A szakértői gárda most ítélte oda ötödik alkalommal a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek és márkáknak, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek, minél több emberrel megismertetve a kiváló hazai minőséget. Egyedülálló sikerként az Ooops! és a Vajda Papír már harmadik alkalommal érdemelte ki a díjat.

Business Superbrands 2014

Business Superbrands 2014

Örömmel jelentjük, hogy immáron a Vajda Papír Kft. is abba szűk, elit vállalati klubba tartozik, amelyek méltóak a Superbrands díj használatára: a cég sikereit és eredményeit a 2014-es Business Superbrands elismeréssel jutalmazták. Az 1995-ben az Egyesült Királyságban alapított Superbrands program 10 évvel ezelőtt indult Magyarországon, és mostanra az egyik legrangosabb üzleti díjnak számít. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakmában jelent rangot, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy. Az idei díjazottakról egy 14 szakemberből álló zsűri döntött; a testület tagjai között sikeres cégvezetők, illetve széles körben elismert kommunikációs szakemberek is találhatóak.

Magyar Brands 2013

Magyar Brands 2013

 

Óriási örömben részesült a vállalat 2013-ban, hiszen a MagyarBrands program keretén belül az Ooops! fogyasztói márkáját, és a Vajda Papír Kft.-t, mint üzleti márkát is díjazták. Ezen érdemek elnyerése külön-külön is hatalmas elismerést jelent, az Ooops! márka már két esztendőben (2011 é 2012) is elnyerte a fogyasztói márka kategória díját. Az, hogy egyszerre két kategóriában is méltatták a vállalatot, nemcsak szakmai, hanem fogyasztói szempontból is rendkívül pozitív visszajelzés.  A 2013-as évben a MagyarBrands szakértői gárdája immár negyedik alkalommal ítélte oda a díjakat azon magyar vonatkozású márkáknak, amelyek határon innen és túl is méltó képviselői lehetnek a magyar vállalkozásoknak. 

Az Év terméke  2013

Az Év terméke 2013

A 2012-es esztendő után, 2013-ban is sikert ért el a Vajda Papír Kft. az Év Terméke díjazáson. Ezúttal az Ooops! háromrétegű 100 darabos papírzsebkendő-családot részesítették a fogyasztók ebben az elismerésben. Az immár 29 országban ismert Product of the Year megmérettetésben a gyártók és forgalmazók olyan háztartási termékeket, testápolási terméket, valamint élelmiszeripari cikket nevezhetnek, amelyek gyorsan forgó fogyasztási cikkek és az innovatív, újszerű megoldásokat képviselnek. A termékek különböző kategóriában kerülnek díjazásra, amelyeket először egy szakmai zsűri pontoz, ezt követően pedig a fogyasztók értékelik.
Az Év terméke 2012

Az Év terméke 2012

Óriási öröm volt a vállalat számára, amikor a Magyarországon, 2011-ben indult díjazási rendszerben a Vajda Papír Kft is elnyerte az Év Terméke díjat, az Ooops! Sensitive és Prémium toalettpapír termékével. Külön elismerés, hogy ezt a díjat a fogyasztók visszajelzéseinek köszönhetően kapta meg a vállalat, hiszen  ez az érdem egy a Gfk Hungária által, 2000 fős reprezentatív mintán végzett közvéleménykutatás eredménye. A Product of the Year program többek között az innovációt, a termékek újszerűségét, összetételét, hatóanyagát, csomagolását díjazza.
Magyar Brands 2012

Magyar Brands 2012

A MagyarBrands független szakértői bizottsága 2012-ben is MagyarBrands díjjal jutalmazta a Vajda Papír Kft. Ooops! márkáját, amely nagyszerű érdem a vállalat életében. A nyertesek kiválasztása pályázati úton valamint a  Superbrands Szakértői Bizottságának jelölése alapján történik, amelynek célja, hogy olyan magyar vonatkozású cégeket díjazzanak, amelyek méltó módon képviselhetik Magyarországot szerte a világon. Azzal, hogy a vállalat két egymást követő évben is kiérdemelte ezt az elismerést, a márka építése újabb mérföldkőhöz érkezett. 

Magyar Brands 2011

A Magyar Brands programot a SuperBrands Magyarország Szakértői bizottsága indította el 2010-ben, többek között azzal a céllal, hogy minősítsék és bemutassák a legnagyszerűbb hazai márkákat. A Vajda Papír Kft.-t először a 2011-es esztendőben jutalmazták ezzel a díjjal, amely fantasztikus érdem a vállalat számára, hiszen a díj odaítélése számos kritérium, mint például a menedzsment, a tradíció, a tulajdonosi összetétel, valamint a reputáció alapján történik. Ez egy olyan elismerés a Vajda Papír Kft. számára, amely a vásárlók szemében tovább növeli megbízhatóságát

Pegazus Díj 2010

Pegazus Díj 2010


A Pegazus Díjat a 2009-es év után 2010-ben is elnyerte a vállalat, amely óriási elismerés és egyben eredmény is a Vajda Papír Kft. számára. Amellett, hogy ezt a díjat két egymást követő esztendőben is a vállalatnak ítélték az alapítók, azt bizonyítja, hogy a nehéz gazdasági helyzet, valamint a környezet ellenére nem csak, hogy folyamatosan fejlődő tendenciát tudott mutatni, hanem rendkívül komoly teljesítményt is el tudott érni

Pegazus Díj 2009

Pegazus Díj 2009

Ez az elismerés igazi mérföldkő a Vajda Papír Kft. életében, hiszen ezt a díjat évről-évre olyan vállalkozások nyerhetik el, amelyeket a Pegazus díj alapítói a leggyorsabban fejlődő kis- és középvállalkozásoknak ítélnek. A White & Case globális ügyvédi iroda, az Ernst & Young, azaz a világ egyik piacvezető könyvvizsgáló- és üzleti tanácsadó vállalata, továbbá a Dun & Bradstreet szintén a világ egyik vezető üzleti információ szolgáltatója által alapított díjjal a gyors fejlődésen túl az áltag feletti teljesítményt is elismerik.