A Vajda-Papír Kft. – vállalkozások időszámítását tekintve –mindössze 20 éves múltja során rendkívül agilis, dinamikus és kiegyensúlyozott fejlődést mutat. Mindössze egy gépre alapozott mellékállásból mára értékesítés és gyártás szempontjából is több országot felölelő, több milliárdos forgalmú nagyvállalattá vált, amely Magyarországon több szempontból piacvezető és a külföldi cégekkel is bátran felveszi a versenyt.
Vállalati stratégia
A kiegyensúlyozott fejlődés alaptétele volt, hogy a géppark és a termékszortiment lépésről-lépésre, a fogyasztói igényeknek megfelelően bővüljön. A 2004-es üzem- és kapacitásbővítésig a vállalkozás a nyereség visszaforgatásából finanszírozta a fejlesztéseket, ebben az évben vett igénybe először külső anyagi forrást.
A vállalkozás elindításakor egyetlen terméket gyártott, a termékskálát fokozatosan bővítette ki. Amikor a gyártás a teljes háztartási és higiéniai papírtermék-skálát lefedte, önálló márkák kialakítására került sor, a termékkínálat folyamatos bővítésével párhuzamosan. A Vajda-Papír Kft. márkái fokozatosan a piac minden szegmensében megjelentek az elmúlt években. Az Ooops! gyártói márka a legfontosabb minőségi szegmensben vívott ki stabil pozíciót. Az Ooops!, annak ellenére, hogy a legfiatalabb a gyártói márkák közül, a prémium kategóriában is erős jelenléttel bír, termékválasztéka minden igényt maradéktalanul kielégít. Taktikai márkatermékeink a Vanessa és a Clarissa toalettpapírok is a modern kereskedelmi láncok közkedvelt, nagy vásárlóerőt megmozgató alaptermékeivé váltak. Emellett a Sindy és Star termékcsaládok stratégiailag erős vázát képzik a magyarországi és export nagykereskedelmi hálózat higiéniai papírportfóliójának. Számos kereskedelmi hálózat saját márkás termékeit is a Vajda-Papír Kft. gyártja.
Export
A külföldi értékesítés mára már a vállalat forgalmának 40%-át adja. A vállalatcsoport tagjai ma már a norvégiai Drammen városában és Dunaföldváron működő alapanyag gyártó és feldolgozó üzemek is.
Vállalatfejlesztési stratégia, emberi erőforrások
Jelentős, az emberi erőforrásokat, a pénzügyi vezetést és HR területet érintő beruházások után önálló igazgatóságok kialakítására került sor 2011-ben. Azonban Vajda Attila és felesége mindmáig személyesen irányítja a céget és jelentős részt vállal a napi operatív munkából.
A vállalat jövőbeni tervei továbbra is dinamikus fejlődést irányoznak elő, amelyeket folyamatos műszaki beruházások és fejlesztések alapoznak meg.