Ooops! Minden esetre!

Ooops! Minden esetre!

Ooops! Minden esetre!

A Vajda Papír 2011-ben vezette a be a hazai piacra az Ooops! higiéniai papírtermék márkát, amely mára az egyik legnépszerűbb márkává nőtte ki magát a magyar higiéniai papír piacon.

Az Ooops! csomagolás megújulás után, a következő márkafejlesztési szakaszban, a 2016-os évben megújult kreatív platformmal jelenik meg, amelynek középpontjában az igazi értékek, törődés és gondoskodás, a család és a gyermekek állnak.


A megújult imidzs támogatására, ebben az évben, integrált marketing kommunikációs kampánnyal erősít az Ooops!. A klasszikusnak mondható, ATL és BTL (televízió, online marketing, in-store, nyomtatott) fogyasztóknak szóló marketing megjelenéseken túl, CSR (vállalati felelősségvállalás) együttműködésben is részt vesz márkánk.